Data wpisu: 05.04.2022

Słuchawki Bluetooth, czyli bardzo fajny pomysł na gadżet reklamowy dla klientów

Spośród wielu popularnych gadżetów USB i Bluetooth to właśnie słuchawki są prawdopodobnie najmniej wyeksploatowane przez firmy. Promujące się przedsiębiorstwa chętnie inwestują w pendrive’y, głośniki Bluetooth czy powerbanki, natomiast do tej pory właściwie ignorowały słuchawki. Tymczasem mają one potencjał, aby stać się jednym z najpopularniejszych i najmilej widzianych przez klientów gadżetów reklamowych. Dlaczego? Najważniejsze argumenty zebraliśmy w naszym poradniku.

Brak słuchawek w zestawie z telefonem

Jeszcze kilka lat temu nas to oburzało, dziś natomiast przechodzimy nad tym do porządku dziennego. Faktem jest, że producenci coraz rzadziej dorzucają słuchawki do zestawu z telefonem. Mało tego: wiele nowych modeli nie ma nawet gniazda mini Jack do podłączenia słuchawek!

Producenci bronią się twierdzeniem, że przecież i tak mało kto korzysta jeszcze z przewodowych słuchawek, a modele Bluetooth są dziś dostępne nawet na przeciętną kieszeń. Warto wykorzystać ten irytujący trend i w ramach kampanii promocyjnej marki zacząć rozdawać klientom bezprzewodowe słuchawki z logo firmy.

Świetna funkcjonalność

Czego jak czego, ale akurat funkcjonalności nie można słuchawkom Bluetooth odmówić. Brak kabla sam w sobie bardzo ułatwia korzystanie z takich słuchawek, zwłaszcza wtedy, gdy uprawiamy sport, ćwiczymy na siłowni czy wykonujemy różne obowiązki domowe. Telefon leży sobie na stole, a my mamy możliwość słuchania muzyki, podcastów, wiadomości etc.

Tym samym słuchawki Bluetooth jak najbardziej spełniają najważniejsze kryterium skuteczności gadżetu reklamowego: są praktyczne, dzięki czemu obdarowani klienci z pewnością będą z nich chętnie i intensywnie korzystać.

Gadżet, który kojarzy się z czymś wartościowym

Gdy wejdziemy na stronę internetową dowolnego sklepu z elektroniką, to dowiemy się, że słuchawki Bluetooth nie są wcale takie tanie. Markowe modele potrafią kosztować od kilkuset do nawet tysiąca złotych. Spokojnie, producenci gadżetów reklamowych oferują znacznie przystępniejsze ceny.

Mówimy tutaj oczywiście o słuchawkach, które na pewno nie zadowolą audiofilów. Grają średnio, nie są tak wygodne jak modele z najwyższej półki, ale nie o to chodzi. Liczy się gest marki, która w ten sposób może się zaprezentować klientowi z jak najlepszej strony. Nikt nie będzie przecież wnikać, ile tak naprawdę firma zapłaciła za słuchawki – klient odbierze je, jako bardzo wartościowy gadżet, co na pewno ułatwi mu zapamiętanie marki adresata prezentu i w przyszłości może wpłynąć na jego decyzje zakupowe.

Gwarantowana obecność marki w codziennym życiu klienta

Słuchawki Bluetooth są świetną propozycją dla tych firm, które celują w gadżety nie tylko praktyczne, ale też chętnie wykorzystywane przez klientów. W przypadku tego produktu nie trzeba się o to martwić. Jest praktycznie pewne, że obdarowane osoby będą korzystać ze słuchawek Bluetooth na co dzień, co oczywiście przełoży się na ich trwały kontakt z marką i tym samym na zwiększenie jej rozpoznawalności.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry