Paczki upominkowe cieszą się niesłabnącą popularnością wśród firm, które szukają atrakcyjnych sposobów zwrócenia na siebie uwagi i zaskarbienia sobie sympatii klientów. To miły gest, w praktyce gwarantujący, że promowana marka zostanie na długi czas zapamiętania. Paczka może ułatwić nawiązanie relacji biznesowych, przełamać lody i sprawić, że nasza oferta zostanie poważnie rozważona przez kontrahenta. Pytanie tylko, jakie gadżety reklamowe powinny się znaleźć w takiej paczce? Kilka propozycji znajdziesz w naszym poradniku.
Słodycze reklamowe
Nie może ich zabraknąć w żadnej paczce upominkowej! Nawet jeśli Twoi klienci nie jedzą słodyczy, to na pewno uwielbiają je ich dzieci, a to prosta droga do zyskania sympatii klientów. Postaw na słodycze dobrej jakości, na przykład ciasteczka owsiane czy ekskluzywne czekolady bez cukru.
Pendrive i inne gadżety USB
Klasyka, która nadal się broni. Gadżety USB cieszą się ogromną popularnością i to pomimo faktu, że większość z nas masowo przechodzi na usługi chmurowe. Wciąż jednak zwykły pendrive może być bardzo przydatnym elementem wyposażenia biura czy domowego gabinetu, a powerbank na pewno przyda się podczas dłuższych wyjazdów.
Długopisy reklamowe
Kolejna propozycja z kategorii must have. Zwykłe długopisy reklamowe potrafią zrobić dobre wrażenie na obdarowanych nimi klientach, zwłaszcza wtedy, gdy postawimy na długopisy wysokiej jakości, na przykład metalowe. Dodatkowym atutem z punktu widzenia przedsiębiorcy jest to, że inwestycja w długopisy reklamowe nie jest zbyt kosztowna.
Breloczki
Niepozorne breloczki są fajnym elementem wyposażenia paczki upominkowej dla klientów. To drobiazg, który jednak cieszy oko, a przy tym okazuje się być całkiem praktyczny. Breloczek ułatwia znalezienie kluczy w torebce, może być również ozdobą kluczyka samochodowego.
Smycze reklamowe
Nieco zapomniane smycze reklamowe wciąż mogą być atrakcyjnymi gadżetami dla klientów. Przede wszystkim są super praktyczne – umożliwiają wygodne noszenie telefonu, karty dostępu czy innych przedmiotów, które musimy mieć zawsze przy sobie. Smycze oferują również sporą powierzchnię zadruku, co ułatwia umieszczenie na nich dobrze widocznych elementów identyfikacji wizualnej promowanej marki.
Kubek reklamowy
W paczce powinno się znaleźć miejsce również na kubek, który jest jednym z najbardziej pożądanych gadżetów reklamowych. Jest niezastąpiony o poranku, gdy chcemy rozpocząć dzień od mocnej kawy. Klienci mogą używać takich kubków zarówno w biurze, jak i w domu, co zwiększa zasięg promocji marki przedsiębiorstwa.
Bidon na wodę
Tani, a przy tym efektowny i praktyczny gadżet z przesłaniem - picie wody to w końcu podstawa zdrowej diety. Klienci na pewno ucieszą się z takiego upominku i będą z niego intensywnie korzystać.
Tak skompletowana paczka upominkowa zrobi świetne wrażenie na kontrahentach i sprawi, że Twoja marka zyska ich sympatię. To prosty, niedrogi i bardzo skuteczny sposób na zdobycie zaufania klientów.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.