Organizacja konferencji biznesowej to duże przedsięwzięcie, które zwykle ma na celu zaprezentowanie potencjału marki, wykreowanie jej atrakcyjnego wizerunku i zrobienie bardzo dużego wrażenia na potencjalnych partnerach czy kontrahentach. Kluczowe znaczenie ma wybór miejsca na konferencję. Z naszego doświadczenia wynika, że szczególnie dobrze sprawdzają się tutaj hotele SPA, zwłaszcza te położone w atrakcyjnych turystycznie miejscach. Co przemawia za taką lokalizacją? Po kilka najważniejszych argumentów zajrzyj do naszego artykułu.
Połączenie kwestii biznesowych z relaksem
Konferencja w hotel ze SPA oferuje unikalną możliwość połączenia spraw biznesowych i czysto prywatnych, dając zaproszonym gościom dostęp do strefy relaksu i szerokiej oferty zabiegów odnowy biologicznej.
Po długich godzinach spotkań i dyskusji, uczestnicy mogą skorzystać z zabiegów SPA, sauny, basenu czy masażu, co gwarantuje regenerację po trudach konferencji i tym samym znacząco zwiększa atrakcyjność wydarzenia.
Magnes na uczestników
Atrakcyjne turystycznie miejsce stanowi dodatkową zachętę do wzięcia udziału w konferencji biznesowej, której sukces zależy przecież od frekwencji. Zapraszając gości w malownicze, łatwo dostępne i popularne miejsce, minimalizujemy ryzyko otrzymania szeregu odmów z różnych, zwykle zmyślonych powodów.
Uczestnicy dużo chętniej zdecydują się na przyjazd na konferencję, jeśli będą mieć możliwość nie tylko wzięcia udziału w wydarzeniu stricte biznesowym, ale także zażycia relaksu, odpoczynku czy zwiedzenia jakiegoś pięknego miejsca.
Idealne warunki do nawiązywania cennych kontaktów
Nieformalna atmosfera hotelu ze SPA sprzyja budowaniu relacji między uczestnikami. Wspólne sesje relaksacyjne w saunie czy w strefie basenowej mogą pomóc w nawiązywaniu bardziej osobistych i tym samym silniejszych więzi, co byłoby trudne do osiągnięcia w warunkach stricte biurowych. Tymczasem biznes bazuje na relacjach, z czego większość przedsiębiorców powinna sobie zdawać sprawę.
Wysoki standard pobytu
Hotele ze SPA, zlokalizowane w atrakcyjnych turystycznie miejscach, oferują bardzo wysoki standard zakwaterowania i usług dodatkowych. To ważne, jeśli w konferencji mają wziąć udział osoby decyzyjne, z biznesowego topu, od których decyzji może zależeć przyszłość organizatora wydarzenia. Warto zatem zapewnić uczestnikom komfortowe warunki pobytu, profesjonalną obsługę i dostęp do nowoczesnych sal konferencyjnych wyposażonych w najnowsze technologie, co traktujemy w formie inwestycji w sukces własnego biznesu.
Wzmocnienie wizerunku firmy
Organizacja konferencji w prestiżowym miejscu może znacząco wzmocnić wizerunek firmy. Jest to manifestacja potencjału przedsiębiorstwa, co jest szalenie istotne w sytuacji, gdy celem konferencji jest pozyskanie nowych partnerów, inwestorów czy po prostu zbudowanie sieci wartościowych kontaktów z osobami mającymi silną pozycję w danej branży.
Planujesz organizację konferencji biznesowej i chcesz powierzyć to zadanie ekspertom z zakresu eventów korporacyjnych? Zdaje się na kompetencje zespołu Soluma Event. Już teraz zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.