Data wpisu: 11.05.2022

Gadżety reklamowe z grawerunkiem – w tych sytuacjach warto na nie postawić!

Istnieje kilka popularnych metod znakowania gadżetów reklamowych, jednak pod względem trwałości i estetyki żadna nie może się równać z grawerowaniem laserowym. Faktem jest natomiast, że ta metoda jest również najdroższa, dlatego firmy nie wykorzystują jej masowo, ale decydują się na takie rozwiązanie tylko w wyjątkowych sytuacjach. Jakich? Tego już dowiesz się z naszego poradnika. Sprawdź, kiedy naprawdę warto postawić na gadżety reklamowe z grawerunkiem.

Gdy kierujesz kampanię do klientów z wyższej półki

Mamy tutaj na myśli klientów, których nie wypada obdarowywać zwyczajnymi, tanimi gadżetami reklamowymi. W przypadku właścicieli innych firm, klientów biznesowych czy osób decyzyjnych należy postawić na wartościowe, efektowne i spersonalizowane upominki. Doskonale sprawdzają się tutaj gadżety z grawerunkiem, takie jak chociażby pióro wieczne, metalowy długopis, galanteria skórzana etc. Takie upominki robią świetne wrażenie i pomagają w zacieśnianiu relacji z kluczowymi klientami.

Gdy chcesz wprowadzić nową markę na rynek z prawdziwym przytupem

Nowa marka nigdy nie ma łatwo, zwłaszcza w bardzo konkurencyjnej branży. Jej wprowadzenie na rynek wymaga zaplanowania kampanii marketingowej, której elementem mogą być właśnie gadżety reklamowe z grawerunkiem. Ich cechą jest to, że robią bardzo dobre wrażenie i jednoznacznie kojarzą się z wysoką jakością, solidnością, prestiżem. Są to skojarzenia, o jakich marzy niemal każdy właściciel jakiejś marki.

Kiedy chcesz mocno wyróżnić markę na tle konkurencji

We wstępie wspomnieliśmy o tym, że zdecydowana większość firm wykorzystujących gadżety reklamowe w kampaniach promocyjnych stawia na klasyczne metody znakowania, przede wszystkim nadruk. Warto to wykorzystać w celu realnego wyróżnienia swojej marki na tle całej konkurencji.

Rozdając klientom gadżety z grawerunkiem na pewno zwrócisz ich uwagę na swoją markę, co ułatwi im też jej zapamiętanie. Może mieć to znacznie w przyszłości, gdy przyjdzie do podejmowania decyzji biznesowych czy po prostu zakupowych.

Gdy oczekujesz długofalowych efektów kampanii

Mamy tutaj na myśli oczywiście nieprzeciętną trwałość znakowania wykonanego przy pomocy lasera. Grawerowanie to najlepsza opcja dla firm, którym zależy na tym, aby obdarowani klienci mogli bezbłędnie połączyć otrzymany gadżet z ich marką nie tylko dziś, ale też po wielu latach. Specyfiką grawerowania laserowego jest to, że znakowanie pozostaje czytelne przez cały okres użytkowania gadżetu, co ma z kolei bezpośrednie przełożenie na efektywność kampanii reklamowej w odległym horyzoncie czasowym.

Jesteś zainteresowany gadżetami reklamowymi z grawerunkiem? Skontaktuj się z nami i otrzymaj indywidualną ofertę realizacji. Gwarantujemy krótkie terminy i przede wszystkim bardzo wysoką jakość znakowania.


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry