Gadżety reklamowe dla klientów na święta: zamów je już w październiku!

Data wpisu: 13.10.2020

Październik to dość specyficzny miesiąc. Zdążyliśmy już zapomnieć o wakacjach, ale jednocześnie nadal nie myślimy o zbliżających się świętach. Wydaje się być one dość odległą perspektywą, tymczasem w gruncie rzeczy za 30-40 dni zaczniemy powoli wpadać w szał przedświątecznych zakupów. Jako agencja od lat specjalizująca się w produkcji gadżetów reklamowych dla firm dobrze wiemy, że właśnie październik jest najlepszym momentem na zamówienie upominków świątecznych dla klientów. Dlaczego? Sprawdź argumenty, które za tym przemawiają.

Możesz spokojnie przemyśleć rodzaj gadżetów

Mając spory bufor czasowy nie musisz decydować się na takie gadżety, które są dostępne od ręki. Możesz śmiało zamówić produkty w 100% autorskie, niespotykane na rynku, a przede wszystkim takie, których nie rozdaje konkurencja. W październiku mamy jeszcze dużo czasy, a przeanalizować oczekiwania odbiorców upominków, stworzyć ich listę, a następnie opracować projekt gadżetów reklamowych. Daje to spory komfort psychiczny, a przede wszystkim gwarantuje, że w tym roku pozytywnie zaskoczysz swoich klientów.

Brak pośpiechu

Pośpiech nigdy nie jest dobrym doradcą, a już szczególnie w biznesie. Co roku powtarza się dokładnie ten sam schemat. Na początku grudnia dostajemy setki maili od firm kompletujących zestawy upominków dla swoich klientów. Są one zainteresowane zakupieniem „czegokolwiek”, co tylko prezentuje się estetycznie i przedstawia jakąś wartość. Na drugi plan schodzi natomiast personalizacja gadżetów – po prostu nie ma już na to czasu.

Jeśli chcesz uniknąć podobnej sytuacji i mieć pełną swobodę w zakresie wyboru oraz personalizowania gadżetów reklamowych na prezenty świąteczne dla klientów, to radzimy zainteresować się tym temat właśnie w październiku.

Więcej czasu na kreatywne działania

Sam pomysł na fajne, nietuzinkowe gadżety reklamowe to jeszcze za mało. Ktoś przecież musi je wyprodukować, a to zajmuje trochę czasu. Nic dziwnego, że w grudniu większość agencji oferujących gadżety reklamowe poprzestaje na proponowaniu klientom tego, co mają na stanie – głównie są to najpopularniejsze gadżety, jak długopisy, pióra, kalendarze etc.

Jeśli natomiast złożysz zamówienie na gadżety już w październiku, to agencja będzie mieć dość czasu, by zaprojektować je zgodnie z przedstawionymi oczekiwaniami, a następnie wyprodukować i odpowiednio oznakować.

Efektywniejsze wykorzystanie budżetu

W październiku możesz już rzetelnie określić, jakim budżetem na działania marketingowe będziesz dysponować pod koniec roku. Jeśli jest on wysoki, to wiesz, że możesz sobie pozwolić na naprawdę dużą kampanię promocyjną. Nie ryzykujesz, że nie wykorzystasz budżetu, co miałoby negatywny skutek podatkowy lub – analogicznie – że przekroczysz dostępną kwotę i zaczniesz nowy rok od główkowania, jak to odrobić.

Autor wpisu: Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Wszystkie działy