Data wpisu: 07.10.2016

Gadżety reklamowe ze skóry – dodatkowe punkty prestiżu dla firmy

Skóra to jeden z najszlachetniejszych materiałów wykorzystywanych do produkcji gadżetów reklamowych. Łatwo ją odróżnić od imitacji – ma piękny zapach, naturalny, ale nie idealny wygląd, jest przyjemna w dotyku. I bardzo elegancka. Tę ostatnią cechę warto wykorzystać do promocji swojego biznesu. Skórzany gadżet zawsze jest dobrym pomysłem.

Wyroby ze skóry – garść pomysłów na efektowne gadżety

Skórzane gadżety reklamowe to ogromny dział, w którym znajdziemy mnóstwo bardzo interesujących przedmiotów na wiele okazji. Mimo powszechnej opinii wyroby ze skóry nie są przeznaczone tylko dla najważniejszych kontrahentów. Warto po nie sięgnąć także w momencie, gdy firma np. prezentuje się na targach i poprzez gadżety chce wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji.

Oto kilka klasyków gatunku, czyli gadżetów ze skóry, które zawsze działają:

  • Etui na wizytówki
  • Kalendarz książkowy
  • Pasek do spodni
  • Portfel
  • Etui do telefonu/tabletu
  • Neseser
  • Aktówka

Tego typu gadżety prezentują się bardzo efektownie oraz kojarzą się z wysoką ceną i jakością. Nie ma zatem obaw o to, że obdarowany klient czy kontrahent przejdzie obok takiego prezentu i wrzuci go na dno szuflady. Inwestycja jest zatem opłacalna, a gadżet osiąga zamierzony cel – zostaje zauważony i dobrze promuje firmę.

Skóra, ale jaka?

Na finalny wygląd gadżetu duży wpływ ma to, z jakiego rodzaju skóry został wykonany. Najczęściej w naszej branży wykorzystuje się:

  • Skórę licową – jest gruba i mocna, a przez to prezentuje się niezwykle elegancko. Wykorzystuje się ją do produkcji m.in. galanterii.
  • Skórę zamszową – jest pozbawiona lica, stąd charakterystyczny meszek na jej powierzchni. Zamsz bardzo dobrze sprawdza się do produkcji mniejszych gadżetów, np. breloków.

Rzadziej natomiast sięga się po skórę dwoinę czy mieloną – wykonane z nich gadżety są co prawda znacznie tańsze, ale też mniej wytrzymałe i efektowne.

Oczywiście każdy skórzany gadżet reklamowy musi prezentować logo firmy. W celu jego naniesienia wykorzystujemy przede wszystkim grawerowanie laserowe, które jest najpewniejsze i gwarantuje największą trwałość.

Skórzane gadżety wbrew pozorom nie są bardzo drogie – jednostkowa cena mocno spada w przypadku dużego zamówienia. Owszem, kalendarz w oprawie z imitacji skóry będzie tańszy w produkcji, ale także o wiele mniej elegancki, a przez to nie tak dobrze postrzegany przez klienta. Warto mieć to na uwadze.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry