Skóra to jeden z najszlachetniejszych materiałów wykorzystywanych do produkcji gadżetów reklamowych. Łatwo ją odróżnić od imitacji – ma piękny zapach, naturalny, ale nie idealny wygląd, jest przyjemna w dotyku. I bardzo elegancka. Tę ostatnią cechę warto wykorzystać do promocji swojego biznesu. Skórzany gadżet zawsze jest dobrym pomysłem.
Skórzane gadżety reklamowe to ogromny dział, w którym znajdziemy mnóstwo bardzo interesujących przedmiotów na wiele okazji. Mimo powszechnej opinii wyroby ze skóry nie są przeznaczone tylko dla najważniejszych kontrahentów. Warto po nie sięgnąć także w momencie, gdy firma np. prezentuje się na targach i poprzez gadżety chce wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji.
Oto kilka klasyków gatunku, czyli gadżetów ze skóry, które zawsze działają:
Tego typu gadżety prezentują się bardzo efektownie oraz kojarzą się z wysoką ceną i jakością. Nie ma zatem obaw o to, że obdarowany klient czy kontrahent przejdzie obok takiego prezentu i wrzuci go na dno szuflady. Inwestycja jest zatem opłacalna, a gadżet osiąga zamierzony cel – zostaje zauważony i dobrze promuje firmę.
Na finalny wygląd gadżetu duży wpływ ma to, z jakiego rodzaju skóry został wykonany. Najczęściej w naszej branży wykorzystuje się:
Rzadziej natomiast sięga się po skórę dwoinę czy mieloną – wykonane z nich gadżety są co prawda znacznie tańsze, ale też mniej wytrzymałe i efektowne.
Oczywiście każdy skórzany gadżet reklamowy musi prezentować logo firmy. W celu jego naniesienia wykorzystujemy przede wszystkim grawerowanie laserowe, które jest najpewniejsze i gwarantuje największą trwałość.
Skórzane gadżety wbrew pozorom nie są bardzo drogie – jednostkowa cena mocno spada w przypadku dużego zamówienia. Owszem, kalendarz w oprawie z imitacji skóry będzie tańszy w produkcji, ale także o wiele mniej elegancki, a przez to nie tak dobrze postrzegany przez klienta. Warto mieć to na uwadze.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.