Data wpisu: 16.09.2016

Balony reklamowe – tanie, proste i skuteczne w promowaniu firmy

Kto jako dziecko nie lubił bawić się balonami? Dzisiejsze dzieci są takie same, o czym można się przekonać na dowolnym festynie („Mama, kupisz balona?”). Firma stawiająca na promocję i ocieplenie wizerunku może to z łatwością wykorzystać. Balony reklamowe, choć wydają się czymś sztampowym, nadal są bardzo skutecznym narzędziem przyciągającym klientów. Wbrew pozorom nie tylko tych najmłodszych.

Balony reklamowe – dlaczego warto w nie zainwestować?

Największą zaletą balonów reklamowych jest ich atrakcyjność. Zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych, którzy mają dzieci. Drobna, powszechna rzecz, a zawsze cieszy. Żadne dziecko nie przepuści okazji, aby zdobyć balonik, dlatego hostessy podczas akcji promocyjnych zawsze wyszukują w tłumie rodziców z maluchami.

Warto również zauważyć, że balon reklamowy z reguły znajduje się na wysokości naszego wzroku. To sprawia, że widniejący na nim nadruk od razu rzuca się w oczy. W dodatku powierzchnia balonu jest spora, co umożliwia zaprojektowanie naprawdę efektownej i pomysłowej grafiki okraszonej hasłem czy krótkim tekstem oraz oczywiście znakiem firmowym.

Ponadto balony reklamowe są gadżetami bardzo wdzięcznymi i łatwymi w dystrybucji. Można je wręczać klientom odwiedzającym firmę, dokonującym zakupów w sklepie, podczas festynów osiedlowych czy miejskich itd. Balony są także świetnym elementem dekoracyjnym podczas konferencji czy targów.

Kto powinien sięgać po ten gadżet?

Nie ma tutaj większych ograniczeń. Oczywiście głównymi dystrybutorami balonów reklamowych są firmy działające w branży dziecięcej – sale zabaw, producenci i sprzedawcy zabawek, hurtownie akcesoriów, prywatne przedszkola i kluby dziecięce. Jednak to nie wszystko.

Warto pamiętać, że dorośli klienci często mają dzieci i na pewno chętnie przyjmą baloniki, aby wręczyć je później swoim pociechom. Dziecko będzie szczęśliwe, a rodzic dzięki temu obdarzy markę prawdziwą sympatią.

Balony reklamowe warto zamówić także w sytuacji, gdy firma szykuje się do kampanii reklamowej. Ten gadżet świetnie pasuje do wszelkich form promocji bezpośredniej, jak imprezy plenerowe czy akcje tematyczne na ulicach miast.

W jakie balony zainwestować?

Najtańsze, a przez to najbardziej popularne, są balony gumowe. Kosztują grosze, dlatego warto od razu zamówić do nich zatyczki i patyczki. Balon powinien mieć wyrazisty kolor, który jednak musi tworzyć dobre tło dla nadruku. Zwykle sprawdza się uniwersalna biel, choć dzieci najbardziej lubią kolory pastelowe.

Nieco droższe, ale też dużo bardziej efektowne, są balony foliowe. Ich główną zaletą jest to, że można stworzyć praktycznie dowolny kształt (np. bohatera marki czy ulubionej postaci dzieci). Takie baloniki skutecznie przyciągają uwagę najmłodszych oraz ich rodziców. Warto je rozdawać podczas akcji specjalnych, np. w Dniu Dziecka.

Aby maksymalnie zwiększyć atrakcyjność gadżetu można pomyśleć o napełnieniu baloników helem. Nie jest to szczególnie kłopotliwe – wystarczy zlecić to zewnętrznej firmie lub wypożyczyć butlę z gazem i zabrać się do pracy samodzielnie.

Balony reklamowe to naprawdę dobry pomysł na gadżet. Sprawdzony, lubiany i tani w produkcji – a przede wszystkim skuteczny.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry