Data wpisu: 11.03.2021

Gadżety reklamowe w duchu #zostańwdomu. Kilka ciekawych propozycji

Większość z nas przywykła już do pandemicznych obostrzeń, które zostaną z nami jeszcze co najmniej przez kilka miesięcy – najpewniej do momentu rozpoczęcia masowych szczepień. Jednym z najbardziej dotkliwych ograniczeń jest konieczność spędzania większej ilości czasu w domu. To źle wpływa na psychikę, ale też formę fizyczną. Przedsiębiorstwa kontynuujące swoje działania marketingowe mogą i powinny na to zareagować, modyfikując strategię w taki sposób, aby nawiązać w niej do nowej rzeczywistości. Świetnym pomysłem będzie m.in. rozdawanie klientom i kontrahentom gadżetów reklamowych utrzymanych w duchu kampanii #zostańwdomu. Przygotowaliśmy zestaw gotowych propozycji.

Mata do ćwiczeń

Świetny gadżet, który na pewno zostanie dobrze przyjęty przez każdego klienta. Mata do ćwiczeń w czytelny sposób wpisuje się w pandemiczną rzeczywistość. Wiele osób narzeka na zamknięcie siłowni, a te, które musza zostać w domu, mają bardzo ograniczone możliwości w zakresie dbania o formę. Zwykła mata pozwoli wykonywać podstawowe ćwiczenia w domowych pieleszach, a przy tym będzie stanowić atrakcyjny nośnik elementów identyfikacji wizualnej promowanej marki. To nasz absolutny faworyt!

Zestawy kreatywne dla najmłodszych

Rodzice od wielu miesięcy głowią się nad tym, jak zagospodarować czas swoim pociechom – szczególnie tym najmłodszym, które jeszcze nie zajmą się same sobą i wymagają ciągłej uwagi. Bardzo dużym ułatwieniem dla zmordowanych rodziców są zestawy kreatywne, które pozwalają wykonywać różne prace plastyczne i świetnie wypełniają wolny czas.

Zestawy ozdób

Siedzenie w domu powoduje, że zaczynamy bardziej sceptycznie odbierać wystrój wnętrza. Fajnym pomysłem na zwrócenie uwagi na swoją markę może być więc rozdanie klientom i kontrahentom zestawów ozdób, w skład których wchodzą na przykład świece, podkładki na stół, efektowne wyroby ze szkła czy nawet świąteczny wieniec – jeśli upominki mają być dystrybuowane w okresie przedświątecznym.

Tradycyjne gry

Jednym z pozytywnych efektów pandemii jest to, że chcąc czy nie chcąc jesteśmy zmuszeni spędzać więcej czasu z najbliższymi, zwłaszcza z dziećmi. Zamiast sadzać je przed telewizorem czy konsolą, warto przypomnieć sobie tradycyjne gry planszowe, domino, szachy, warcaby etc. To super pomysł na gadżet reklamowy dla klientów, którzy z pewnością będą mieć z nim częsty kontakt i tym samym dużo lepiej zapamiętają promowaną markę.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry