Większość z nas przywykła już do pandemicznych obostrzeń, które zostaną z nami jeszcze co najmniej przez kilka miesięcy – najpewniej do momentu rozpoczęcia masowych szczepień. Jednym z najbardziej dotkliwych ograniczeń jest konieczność spędzania większej ilości czasu w domu. To źle wpływa na psychikę, ale też formę fizyczną. Przedsiębiorstwa kontynuujące swoje działania marketingowe mogą i powinny na to zareagować, modyfikując strategię w taki sposób, aby nawiązać w niej do nowej rzeczywistości. Świetnym pomysłem będzie m.in. rozdawanie klientom i kontrahentom gadżetów reklamowych utrzymanych w duchu kampanii #zostańwdomu. Przygotowaliśmy zestaw gotowych propozycji.
Świetny gadżet, który na pewno zostanie dobrze przyjęty przez każdego klienta. Mata do ćwiczeń w czytelny sposób wpisuje się w pandemiczną rzeczywistość. Wiele osób narzeka na zamknięcie siłowni, a te, które musza zostać w domu, mają bardzo ograniczone możliwości w zakresie dbania o formę. Zwykła mata pozwoli wykonywać podstawowe ćwiczenia w domowych pieleszach, a przy tym będzie stanowić atrakcyjny nośnik elementów identyfikacji wizualnej promowanej marki. To nasz absolutny faworyt!
Rodzice od wielu miesięcy głowią się nad tym, jak zagospodarować czas swoim pociechom – szczególnie tym najmłodszym, które jeszcze nie zajmą się same sobą i wymagają ciągłej uwagi. Bardzo dużym ułatwieniem dla zmordowanych rodziców są zestawy kreatywne, które pozwalają wykonywać różne prace plastyczne i świetnie wypełniają wolny czas.
Siedzenie w domu powoduje, że zaczynamy bardziej sceptycznie odbierać wystrój wnętrza. Fajnym pomysłem na zwrócenie uwagi na swoją markę może być więc rozdanie klientom i kontrahentom zestawów ozdób, w skład których wchodzą na przykład świece, podkładki na stół, efektowne wyroby ze szkła czy nawet świąteczny wieniec – jeśli upominki mają być dystrybuowane w okresie przedświątecznym.
Jednym z pozytywnych efektów pandemii jest to, że chcąc czy nie chcąc jesteśmy zmuszeni spędzać więcej czasu z najbliższymi, zwłaszcza z dziećmi. Zamiast sadzać je przed telewizorem czy konsolą, warto przypomnieć sobie tradycyjne gry planszowe, domino, szachy, warcaby etc. To super pomysł na gadżet reklamowy dla klientów, którzy z pewnością będą mieć z nim częsty kontakt i tym samym dużo lepiej zapamiętają promowaną markę.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.