Czy wiesz, że pendrive reklamowy może być wizytówką Twojej firmy?
I to dosłownie! Jeśli udało Ci się już przeczytać inne nasze poradniki, to wiesz, że nie ma prawie żadnych ograniczeń w zakresie projektowania i produkowania kreatywnych pendrive’ów reklamowych. Ich obudowy mogą przybierać przeróżne kształty i w ten sposób wyróżnić Twój biznes na tle konkurencji. Bez wątpienia jednym z najciekawszych pomysłów jest zaoferowanie klientom pendrive’ów w formie wizytówki. Na czym to polega? Przeczytaj.
Bardzo efektowne połączenie reklamy z promocją biznesowego wizerunku
Wizytówka w formie pendrive’u lub odwrotnie to klasyczny produkt 2w1, co czyni go naprawdę świetnym rozwiązaniem dla firm. Z jednej strony mamy tutaj do czynienia z teoretycznie zwykłą wizytówką (tak wygląda na pierwszy rzut oka), na której zostały umieszczone podstawowe elementy identyfikacji wizualnej firmy oraz dane kontaktowe przedstawiciela przedsiębiorstwa.
Z drugiej jednak strony klient już po chwili orientuje się, że tak naprawdę ma do czynienia z nośnikiem pamięci. Nietypowym, bardzo ciekawym, przykuwającym uwagę, ale jednocześnie praktycznym. Jest zaskoczony, z pewnością się uśmiechnie i pokaże swoją „zdobycz” znajomym czy rodzinie. W ten sposób efekt promocyjny jest uruchamiany od razu po przekazaniu gadżetu klientowi.
Znakomita alternatywa dla klasycznej wizytówki, ale i nudnego pendrive’u
Coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się nad sensem inwestowania w wizytówki firmowe. Panuje przekonanie, że taki „kawałek makulatury” i tak nic nie daje, bo klienci od razu wyrzucają wizytówkę do śmieci lub zwyczajnie ją gubią. To nie do końca prawda. Pamiętajmy, że nawet w XXI wieku wizytówka może pełnić rolę ważnego nośnika informacji o firmie. Przede wszystkim jednak świadczy o profesjonalizmie danego przedsiębiorstwa i uwiarygadnia je w oczach poważnych kontrahentów.
W tym kontekście wizytówka w formie pendrive’u jest wręcz idealnym wyborem. Mamy tutaj do czynienia z gadżetem łączącym klasykę z nowoczesnością. Poważnym, a jednak kreatywnym. Z punktu widzenia przedsiębiorcy niesamowicie ważny jest też jeden szczegół. Czytaj dalej.
Sposób na rozwiązanie problemu wyrzucanych wizytówek
Trudno sobie wyobrazić, aby klient – nawet nie do końca zainteresowany ofertą firmy – machinalne wyrzucił do śmieci wizytówkę, która jest pendrivem. W końcu nośnik pamięci może mu się jeszcze przydać. Tym samym przedsiębiorca ma gwarancję, że jego wizytówka będzie gościć w portfelu klienta bardzo często. To z kolei znacząco zwiększa szansę na nawiązanie dalszego kontaktu biznesowego.
Pendrive reklamowy w formie wizytówki to bardzo dobry pomysł na gadżet, który jest przeznaczony dla wybranych klientów. Jeśli często spotykasz się z kontrahentami lub zatrudniasz handlowców, koniecznie rozważ zainwestowanie w takie narzędzie promocji. Wzmacniania wizerunku marki nigdy za wiele!
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.