Gadżety reklamowe to wciąż jedne z najpopularniejszych narzędzi służących do promocji biznesu. Lista ich zalet jest bardzo długa. Przede wszystkim umożliwiają łatwe i szybkie dotarcie do przedstawicieli grupy docelowej, a przy tym na ich wykorzystywanie stać praktycznie każdego przedsiębiorcę. Aby jednak móc rzeczywiście odnieść korzyści wizerunkowe z tej formy promocji, należy zadbać o wysoką jakość gadżetów. Bardzo ważne jest przy tym czytelne powiązanie upominków z marką przedsiębiorstwa. Temu właśnie służy znakowanie laserowe.
Zacznijmy od podstawowego pytania: po co właściwie rozdaje się gadżety reklamowe? Powody są co najmniej dwa:
Ta druga kwestia jest tutaj kluczowa. Jeśli klient schowa gadżet do kieszeni, szuflady biurka lub po prostu go wyrzuci, nie zapamiętując nazwy lub logo firmy, od której pochodził upominek, to efekt promocji będzie mizerny. Dlatego tak istotne jest prawidłowe znakowanie gadżetów. Prawidłowe, czyli właściwie jakie?
Liczy się przede wszystkim to, aby elementy identyfikujące markę umieszczone na gadżecie od razu rzuciły się klientowi w oko. Nie może mieć on żadnych problemów z odczytaniem nazwy i sloganu przedsiębiorstwa. Aby było to możliwe, znakowanie powinno być wyraźne i – to niezwykle istotna sprawa – trwałe.
Dobrze wiemy, że gadżety reklamowe wręcza się klientom przez cały rok, często zamawiając je z dużym wyprzedzeniem. Może się zatem okazać, że np. pendrive’y wyprodukowane w styczniu, które zostały oznakowane zwykłą metodą nadrukową, w październiku czy listopadzie przestaną pełnić swoją funkcję promocyjną. Powodem będzie wytarcie czy wyblaknięcie elementów identyfikacji wizualnej marki. Znakowanie laserowe rozwiązuje ten problem.
Znakowanie laserowe, jak sama nazwa wskazuje, wykonuje się przy pomocy lasera, który po prostu wycina wprowadzony do komputera wzór graficzny czy tekst. Na powierzchni gadżetu powstaje zatem element, którego nie da się zmazać, zetrzeć etc. Trwałość znakowania jest równa trwałości materiału, na którym zostało ono wykonane. Czyli: klient będzie mieć kontakt z nazwą i logo marki tak długo, aż przestanie korzystać z gadżetu (co może trwać lata).
Ponadto znakowanie laserowe jest metodą bardzo elegancką, dzięki czemu sam gadżet natychmiast zyskuje na wartości. Działa to na korzyść marki, pozycjonując ją wyżej na tle branżowej konkurencji.
Dodajmy, że znakowanie laserowe można zastosować na praktycznie dowolnym materiale, w tym szkle, drewnie, plastiku czy skórze. Jest to więc wyjątkowo uniwersalna metoda, pozwalają umieścić identyfikację wizualną marki na dowolnym gadżecie reklamowym.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.