Data wpisu: 17.02.2022

Nie wiesz, czy zainwestować w grawerowanie laserowe? Te sygnały nie pozostawiają wątpliwości

Grawerowanie laserowe bez wątpienia jest najefektowniejszą i najtrwalszą metodą znakowania. Do niedawna wykorzystywano ją praktycznie tylko w przemyśle, ale obecnie rośnie zainteresowanie usługą wykonywania grawerunków na gadżetach reklamowych. Powód jest prosty: taki element zawsze uatrakcyjnia upominek, podnosi prestiż promowanej marki i daje pewność, że obdarowany klient nawet po latach będzie w stanie określić, kto właściwie podarował mu dany przedmiot. Jeśli mimo to masz wątpliwości, czy na pewno powinieneś zainwestować w grawerowanie laserowe, to koniecznie sprawdź, czy w Twojej firmie nie pojawiają się wymienione przez nas sygnały.

Rozdajesz coraz mniej gadżetów reklamowych

Zawsze świadczy to o tym, że obecna strategia marketingowa przestaje działać. Być może obecne gadżety już się klientom opatrzyły? Może nie spełniają ich oczekiwań względem jakości, kreatywności, funkcjonalności? Nie możesz bagatelizować sytuacji, w której inwestujesz sporo pieniędzy w gadżety, a następnie musisz zachodzić w głowę, jak się ich pozbyć z firmowego magazynu.

Jeśli już teraz masz duże zapasy nierozdanych, ale jeszcze nieoznakowanych gadżetów, koniecznie spróbuj z grawerowaniem laserowym. Ten drobny detal może całkowicie zmienić wygląd upominków, uatrakcyjnić je w oczach przedstawicieli grupy docelowej i tym samym ponownie wypromować Twoją markę.

Znakowanie Twoich obecnych gadżetów nie jest zbyt trwałe

Sam to zauważasz, bo przecież masz w przyborniku pełno długopisów z logo Twojej marki. Przyjrzyj się im dokładnie. Czy po kilku miesiącach użytkowania gadżetu elementy identyfikujące brand są nadal dobrze widoczne? Czy nie doszło do wyblaknięcia kolorów? Jeśli Ty to widzisz, to uwierz, że Twoi klienci mają dokładnie tak samo.

Powinien to być dla Ciebie sygnał, że czas najwyższy postawić na o wiele lepszą metodę znakowania gadżetów reklamowych, a za taką śmiało można uznać właśnie grawerowanie laserowe. Ta technologia gwarantuje, że znakowanie będzie tak samo trwałe, jak gadżet, na którym je umieścimy. Wieloletnia promocja wizerunku marki przy jednorazowej inwestycji? Brzmi świetnie!

Zamierzasz zainwestować w gadżety z wyższej półki

Klasyczne znakowanie eleganckich gadżetów reklamowych, np. metodą sitodruku, to bardzo zły pomysł. Będziemy mieli tutaj do czynienia z pomieszaniem stylów, co nigdy nie wypada korzystnie. Nawet jeśli klient otrzyma piękny, metalowy długopis, ale zobaczy na nim niezbyt efektowne znakowanie, to cały gadżet zrobi na nim nieciekawe wrażenie. W konsekwencji wyrzucisz sporo pieniędzy w błoto.

Rada

Grawerowanie laserowe idealnie pasuje do eleganckich gadżetów reklamowych, jak metalowe pióra i długopisy czy galanteria skórzana.

Zmieniasz grupę docelową odbiorców gadżetów

Do tej pory rozdawałeś gadżety komukolwiek, ale teraz chcesz to robić w sposób bardziej sprecyzowany. Wyselekcjonowałeś grupę top klientów, którzy będą od Ciebie otrzymywać wartościowe, bardzo eleganckie upominki. W takiej sytuacji nie masz się nawet nad czym zastanawiać – zainwestuj w znakowanie gadżetów metodą grawerowania laserowego i zrób świetne wrażenie na kluczowych klientach.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry