Data wpisu: 17.02.2022

Kubki z grawerem – dlaczego to fajny pomysł na gadżet reklamowy?

Możemy się założyć, że w Twojej kuchni znajduje się przynajmniej jeden kubek reklamowy. Możesz nawet nie pamiętać, w jakich okolicznościach go dostałeś, natomiast liczy się to, że wciąż widać na nim logo promowanej firmy. Jeśli sam właśnie rozważasz wybór gadżetów do kampanii reklamowej Twojej marki, to koniecznie weź pod uwagę właśnie kubki z grawerem. Jakie są ich najważniejsze zalety? Dlaczego warto postawić właśnie na takie upominki dla klientów? Wszystkiego dowiesz się z naszego poradnika.

Trwałość grawerunku

Zacznijmy od wyjaśnienia, dlaczego właściwie rekomendujemy Ci oznakowanie kubków metodą grawerowania laserowego. Przecież do wyboru są także inne, nawet tańsze opcje nadruku. Co zatem przemawia za grawerunkiem? Jego kluczowe zalety wymieniamy poniżej:

  • precyzja – żadna inna metoda nie gwarantuje perfekcyjnego naniesienia projektu graficznego na powierzchnię kubka,
  • powtarzalność – zamawiając dużą partię kubków możesz mieć pewność, że na każdym z nich zostanie wykonany dokładnie taki sam grawerunek,
  • trwałość – kubki reklamowe z grawerem gwarantują, że elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki pozostaną czytelne przez cały okres użytkowania gadżetu.

I właśnie trwałość jest najważniejszym argumentem przemawiającym za tym, aby zdecydować się na grawerowanie laserowe. Zwłaszcza, że przecież kubki są użytkowane w sposób dość intensywny – Twoi klienci codziennie będą sobie w nich robić kawę czy herbatę, trzymać je na biurku, gdzie są narażone na działanie światła słonecznego, a także zmywać je w zmywarkach. Grawerunek pozostanie na to niewrażliwy.  

Bardzo efektowny design

Kubki reklamowe, zwłaszcza z grawerem, należą do grupy najefektowniejszych gadżetów, jakie można wręczyć klientom – a już szczególnie w relacji do ich ceny. Kubek z logo firmy prezentuje się bardzo atrakcyjnie i z pewnością trafi do kuchni obdarowanego klienta. Jest to ten rodzaj gadżetu, który trudno jest ot tak wyrzucić, dzięki czemu rośnie szansa na to, że klienci będą mieć kontakt z Twoją marką biznesową przez bardzo długi czas.

Pozytywne skojarzenia z marką

Kubek z grawerem prezentuje się na tyle dobrze, że od razu komunikuje klientowi, z jaką marką ma do czynienia. Jest to taki gadżet, który pozwala widzieć firmę przez pryzmat samych pozytywnych skojarzeń, w tym wysokiej jakości, kreatywności, solidności, precyzji.

Jest to bardzo ważny atut, zwłaszcza na tle wielu innych firm z Twojej branży, które albo w ogóle nie inwestują w promocję, albo wykorzystują do niej tanie gadżety reklamowe najniższej jakości – notorycznie wyrzucane przez klientów zaraz po ich otrzymaniu.

To wciąż lubiany gadżet reklamowy

Kubki reklamowe mają w sobie coś takiego, że budzą naszą sympatię. Pewnie wynika to z faktu, iż są super praktyczne oraz wpisują się w harmonogram dnia większości z nas. W końcu mało kto nie zaczyna dnia od kubka kawy czy herbaty. Dlatego takie gadżety budzą wyłącznie pozytywne skojarzenia, a to ma oczywiście przełożenie na postrzeganie promowanej marki.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Przewiń do góry