Znakowanie gadżetów reklamowych jest niezbędne, jeśli chcemy, aby zwykłe przedmioty nabrały charakteru nośników reklamy. To dzięki znakowaniu można łatwo przypisać dany gadżet do konkretnej marki, co przekłada się na wzrost jej rozpoznawalności oraz może zacieśnić relacje z obdarowanym klientem. Spośród różnych metod znakowania gadżetów szczególną popularnością cieszą się dwie: grawerowanie laserowe oraz nadruk. Którą z nich powinieneś wybrać? W podjęciu decyzji pomoże Ci nasz poradnik.
Grawerowanie laserowe – sprawdź zalety i wady tej metody znakowania
Grawerowanie laserowe nieprzypadkowo budzi ogromne zainteresowanie wśród przedsiębiorców. W szczególności dotyczy to tych firm, które już wcześniej korzystały z gadżetów reklamowych i zauważyły, że standardowy nadruk niestety nie gwarantuje długofalowej promocji biznesu – z uwagi na jego ograniczoną trwałość i podatność na uszkodzenia mechaniczne.
Pod tym względem grawerowanie laserowe wypada znacznie korzystniej. Trwałość znakowania jest równa trwałości materiału, na jakim je wykonano. Ważnym argumentem przemawiającym za grawerowaniem jest też to, że mówimy tutaj o metodzie uniwersalnej, którą można zastosować niezależnie od tego, z czego ostatecznie ma być wykonany gadżet. Grawer można nanieść na plastik, drewno, szkło, metal, papier etc.
Zalety grawerowania laserowego jako metody znakowania gadżetów reklamowych:
Wady grawerowania laserowego to przede wszystkim:
Nadruk – czy to wciąż ma sens?
Nadruk jest doskonale znaną metodą znakowania gadżetów, wykorzystywaną od wielu lat i wciąż cieszącą się popularnością. Nie zmienia to natomiast faktu, że ma kilka istotnych wad, które szczególnie uwydatniają się na tle metody grawerowania laserowego.
Przede wszystkim nadruk nie jest tak trwały, dlatego jeśli oczekujesz, że firma będzie promowana na gadżecie przez wiele lat, to wybierz coś innego (grawerowanie laserowe). Problemem może być również nieco gorsza estetyka nadruku, zwłaszcza na gadżetach prestiżowych, wykonanych z metalu czy szkła.
Zalety nadruku jako metody znakowania gadżetów reklamowych:
Wady nadruku to głównie:
Podsumowując: większość argumentów przemawia za grawerowaniem laserowym, co oczywiście nie oznacza, że zawsze będzie to najlepszy wybór. Jeśli nadal nie wiesz, na którą opcję się zdecydować, to po prostu skontaktuj się z nami i skorzystaj z naszego bezpłatnego doradztwa.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.