Coraz więcej przedsiębiorców interesuje się technologią grawerowania laserowego, która świetnie sprawdza się zarówno w działalności reklamowej, jak i szeroko pojętym przemyśle. Wiązka lasera sterowana komputerowo pozwala niezwykle precyzyjnie wykonać właściwie dowolny, nawet bardzo skomplikowany projekt i w ten sposób uatrakcyjnić wygląd np. gadżetu reklamowego, stoiska firmowego na targach czy prezentów dla kontrahentów (trofea, puchary, statuetki etc.). Nadal jednak przeszkodą na drodze do upowszechnienia tej metody znakowania jest pokutujące przeświadczenie, że grawerowanie laserowe jest drogie – a już szczególnie w porównaniu z np. sitodrukiem. To nie do końca prawda. Postawienie na tę metodę może być wręcz świetnym sposobem na oszczędności. Jak to możliwe? Dowiedz się z naszego artykułu.
Brak ryzyka pomyłek
Grawerowanie laserowe jest jedyną metodą znakowania produktów, która wyklucza czynnik ludzki. Oznacza to, że nie ma możliwości, aby doszło do pomyłki w nanoszeniu projektu graficznego na materiał.
Całym procesem grawerowania steruje komputer, dlatego po upewnieniu się, że wgraliśmy odpowiedni projekt, można bez obaw uruchomić laser i mieć pewność perfekcyjnego wykonawstwa. Tym samym nie występuje tutaj problem marnotrawienia materiału, którego zakup przecież kosztuje.
Oszczędność czasu
Metoda grawerowania laserowego jest nie tylko bardzo szybka, ale też – jak wspomnieliśmy wcześniej – eliminuje ryzyko jakiejkolwiek pomyłki. Nie ma zatem mowy o tym, aby np. doszło do opóźnienia realizacji projektu, bo drukarnia wykonała tysiące sztuk gadżetów korzystając z błędnej grafiki.
Chyba żadnego przedsiębiorcy nie trzeba też przekonywać, że nie ma nic cenniejszego niż czas, a każde opóźnienie startu np. kampanii marketingowej może przynieść firmie poważne straty finansowe.
Żadnego wyrzucania pieniędzy w błoto
Ogromną zaletą grawerowania laserowego jest 100% powtarzalność. Chodzi tutaj o to, że niezależnie od tego, jak skomplikowany jest projekt graficzny przeznaczony do naniesienia na produkt, możemy mieć pewność, że zawsze będzie on identyczny z oryginałem.
Płynie z tego oczywista korzyść: nie musimy się martwić ryzykiem zmarnowania dużej partii na przykład gadżetów reklamowych, które nie nadają się do rozdania klientom z uwagi na pomyłki, nierówny nadruk czy kolorystykę niezgodną z projektem graficznym.
Tym samym można śmiało uznać, że grawerowanie laserowe jest sposobem nie tylko na ograniczenie kosztów produkcji gadżetów, ale też na zabezpieczenie firmy przed nieprzewidzianymi wydatkami.
Ochrona grawerowanego przedmiotu
Grawerowanie laserowe jest na tyle precyzyjne, że praktycznie nie występuje tutaj żadne ryzyko uszkodzenia powierzchni obrabianego materiału – niezależnie od tego, czy jest to plastik, drewno, szkło, skóra czy metal. Tym samym możemy łatwo oszacować ilość potrzebnego materiału czy liczbę gadżetów, które zostaną wykorzystane w kampanii promocyjnej marki, bez konieczności robienia kosztownych zapasów.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.