Data wpisu: 17.02.2022

Grawerowanie laserowe: idealna metoda personalizacji szkła

Szkło to bardzo wdzięczny materiał. Z jednej strony jest eleganckie, z drugiej praktyczne i relatywnie niedrogie. Nic zatem dziwnego, że masowo wykorzystuje się je w różnego rodzaju działaniach promocyjnych. Firmy dbające o swój wizerunek chętnie inwestują w szklane gadżety, upominki i inne przedmioty, które mogą wzbudzić pozytywne emocje u klienta, partnera biznesowego czy ważnego pracownika. Aby jednak w pełni wykorzystać potencjał szkła w biznesie, należy je dodatkowo ozdobić lub oznakować. Tutaj świetnie sprawdza się grawerowanie laserowe.

Estetyka na najwyższym poziomie

Szklane przedmioty same w sobie prezentują się bardzo efektownie. Jednak w przypadku działań promocyjnych należy zadbać o to, aby dany upominek czymś się wyróżniał. Pierwsza myśl? Naniesienie wzoru w postaci np. elementów identyfikacji wizualnej marki. I właśnie temu służy grawerowanie laserowe.

Zaletą tej metody jest fakt, że naniesiony grawerunek jest niezwykle elegancki, co doskonale licuje z naturalnym pięknem szkła. Pomyśl np. o statuetce, do której została doczepiona ordynarna tabliczka z imieniem i nazwiskiem obdarowanej osoby. Niby wszystko jest w porządku, ale gdy zaczniemy to analizować w szczegółach dojdziemy do wniosku, że prezent bardzo stracił na wartości. Trąci od niego tandetą, taniochą, a oba te słowa mają się nijak do budowania wizerunku marki.

Z grawerunkiem laserowym jest zupełnie inaczej. Nie psuje on wyglądu szklanego przedmiotu, a wręcz poprawia jego walory estetyczne. Dzięki temu, że grawerunek wykonujemy na powierzchni szkła, cały przedmiot jest spójny stylistycznie, a więc sprawia wrażenie droższego, bardziej prestiżowego.

Warto wiedzieć

Grawerowanie laserowe umożliwia wykonanie grawerunku nie tylko na szklanej powierzchni, ale także „wewnątrz” przedmiotu. Daje to modny i pożądany efekt trójwymiarowości.

Pomysł na promocję marki

Szkło poddane grawerowaniu laserowemu jest bardzo dobrym narzędziem do budowania wizerunku firmy w oczach klientów czy kontrahentów. Prostym przykładem może być szklana statuetka, którą wręczymy kluczowemu partnerowi biznesowemu podczas gali z okazji jubileuszu przedsiębiorstwa. Na statuetce powinien się znaleźć grawerunek nawiązujący do wydarzenia. Taki upominek bez wątpienia wpłynie na umocnienie relacji biznesowych między partnerami.

Szklane przedmioty z wykonanym laserowo grawerunkiem mogą również pełnić rolę efektownych, a jednocześnie praktycznych i spersonalizowanych gadżetów reklamowych. Wystarczy wspomnieć o szklankach, karafkach, butelkach z dobrym alkoholem czy wazonach – każda z tych rzeczy zrobi pozytywne wrażenie na obdarowanym kliencie i z pewnością ułatwi mu w przyszłości podjęcie korzystnej dla autora prezentu decyzji zakupowej.

Szkło i grawerowanie laserowe to idealny związek. Dzięki tej metodzie możemy osiągnąć praktycznie dowolne efekty artystyczne, tym samym zwiększając wartość przedmiotu w oczach obdarowanego. Pamiętaj, że najlepszy prezent to ten, którego się pożąda – czy to z przyczyn wizualnych, czy praktycznych. Ta zasada sprawdza się także w biznesie.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry