Data wpisu: 17.02.2022

Grawerowane metalowe wizytówki: znakomite narzędzie budowania wizerunku

W każdym biznesie bardzo duże znaczenie ma wypracowanie sobie profesjonalnego, zaufanego i atrakcyjnego dla klientów wizerunku. Gdyby było inaczej, to tacy potentaci, jak Apple czy Microsoft w ogóle nie zaprzątaliby sobie głowy kwestiami marketingowymi. Zbudowanie wizerunku jest procesem, który może zająć wiele lat, ale nie warto przedwcześnie schodzić z tej drogi. Aby przyspieszyć oczekiwane efekty należy być zawsze o krok przed konkurencją, również na poziomie z pozoru drobnych elementów wizerunkowych. Dobrym przykładem będzie tutaj grawerowana metalowa wizytówka. To fantastyczny pomysł na to, aby się wyróżnić i przykuć uwagę potencjalnych klientów. Sprawdź zalety tego rozwiązania.

Oryginalność

Czy otrzymałeś kiedykolwiek metalową wizytówkę z grawerem? Jeśli nie, to wcale nas to nie dziwi. Mówimy tutaj o bardzo oryginalnym elemencie wizerunkowym, który niezwykle rzadko pojawia się w relacjach biznesowych – przynajmniej w naszym kraju. Możesz więc mieć 100% pewność, że Twój potencjalny kontrahent, któremu wręczysz taką wizytówkę, będzie tym faktem mocno zaskoczony i zamiast mechanicznie schować ją do kieszeni (by za chwilę wyrzucić), na pewno zacznie ją oglądać. Zrobisz na nim duże wrażenie, a sam dobrze wiesz, jak ogromny wpływ może to mieć na potencjał pozyskania nowego klienta.

Metalowe wizytówki z grawerem są czymś tak rzadko spotykanym, że nie ma osoby, która nie zawiesiłaby na nich wzroku. Daje to duże pole do popisu w zakresie chociażby zagajenia rozmowy. Sam dobrze wiesz, że wręczenie klientowi zwykłej wizytówki zazwyczaj kończy się kurtuazyjną wymianą uśmiechów i niewiele z tego wynika. W tym kontekście grawerowana metalowa wizytówka daje Ci znaczną przewagę nad konkurencją.

Ekskluzywność

Metalowe wizytówki sprawiają wrażenie, jakby były piekielnie drogie – a to oczywiście nie jest prawda. Jasne, że mówimy tutaj o większej inwestycji niż w przypadku tradycyjnych wizytówek z papieru. Uwierz jednak, że jest w tym głęboki sens.

To trochę tak, jak z porównaniem długopisu i wiecznego pióra. Oba przybory teoretycznie służą do tego samego. Jednak pod względem designu i jakości mają zupełnie inną siłę rażenia. Kluczowemu kontrahentowi zawsze wręczysz pióro, a przypadkowej osobie, która niekoniecznie znajduje się w Twojej grupie docelowej – długopis.

Tak samo działa to w przypadku metalowych wizytówek z grawerem. Są one przeznaczone dla wyjątkowych klientów, na których pozyskaniu najbardziej Ci zależy.

Solidność i trwałość

Papierowe wizytówki oczywiście mogą pełnić bardzo ważną funkcję wizerunkową i informacyjną, robić świetne wrażenie na kontrahentach i podkreślać profesjonalizm marki, której nazwa i logo się na nich znajduje. Problem w tym, że mówimy tutaj o mimo wszystko dość nietrwałych nośnikach – dotyczy to nawet wizytówek powlekanych folią UV. Taka wizytówka zawsze może się zgubić lub po prostu trafić do kosza.

Zupełnie inaczej jest w przypadku grawerowanych wizytówek z metalu. Mówimy tutaj o tak efektownych i nietuzinkowych nośnikach informacji oraz elementów wizerunkowych marki, że trudno byłoby sobie wyobrazić, aby ktokolwiek chciał się ich szybko pozbyć. Kontrahent z pewnością pokaże ją swoim znajomym, rodzinie, współpracownikom, co w naturalny sposób zwiększa też zasięg promocji marki.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Przewiń do góry