Data wpisu: 17.02.2022

Gadżety z grawerem wykonanym laserowo: zadbaj o promocję Twojej marki w środku pandemii

Jak radzisz sobie w okresie pandemii? Mamy nadzieję, że wszystko u Ciebie w porządku – przede wszystkim ze zdrowiem. Prawdopodobnie gorzej miewa się Twój biznes, który jest mocno zagrożony z powodu wprowadzanych obostrzeń. Prowadzenie firmy w tych czasach jest niezwykle trudne i stresujące, ale to wcale nie oznacza, że powinieneś się załamywać i zacząć ciąć wszystkie koszty, jak leci. Jest dokładnie odwrotnie: właśnie teraz masz idealną okazję do tego, aby wzmocnić markę swojego biznesu i zacieśnić relacje z klientami, a nawet zwiększyć rozpoznawalność brandu. Bardzo pomogą Ci w tym gadżety z grawerem wykonanym laserowo. W jaki sposób? Tego dowiesz się już z naszego poradnika.

Dlaczego to NAJGORSZY moment na przerwanie działań marketingowych?

Wiemy, że bardzo Cię kusi, aby natychmiast zaprzestać jakichkolwiek form promocji marki. Boisz się o przyszłość, priorytetem jest dla Ciebie utrzymanie pracowników i opłacenie kosztów stałych działalności. To zupełnie naturalna reakcja na kryzys. Pamiętaj jednak, że on kiedyś się skończy, bo żaden kraj nie może sobie pozwolić na całkowite zamknięcie gospodarki na wiele miesięcy, nie wspominając o latach.

Jeśli masz stabilny i dobrze przemyślany biznes, to wyjdziesz z tego kryzysu. Pytanie brzmi: jak mocno poobijany? Pewnych strat nie da się uniknąć, natomiast możesz je minimalizować poprzez działania marketingowe. Wykorzystaj to, że Twoja konkurencja także obawia się o przyszłość i tnie wydatki na promocję. Masz więc świetną okazję, by wyróżnić się na jej tle i dotrzeć do klientów, którzy wcześniej niekoniecznie byli w Twoim zasięgu.

Działania promocyjne w dobie pandemii wcale nie muszą być bardzo drogie. Ważne, aby były dobrze przemyślane, idealnie dopasowane do charakteru marki oraz docelowo skuteczne. W tym trendzie świetnie odnajdują się właśnie gadżety z grawerem wykonanym laserowo, które są bardzo pożądane przez klientów i natychmiast zwiększają ich zainteresowanie promowaną marką.

Jak możesz wykorzystać kryzys na korzyść Twojej marki?

Przede wszystkim musisz być teraz blisko klientów – a już szczególnie tych stałych, kupujących u Ciebie od dłuższego czasu. Oni powinni wiedzieć, że Twój biznes ma się nieźle, że nadal działa, że nie zamierza zniknąć z rynku. Daj im sygnał, że jesteś przygotowany do przejścia tego trudnego czasu i nie zamierzasz przerwać produkcji.

Pamiętajmy, że zbliżają się święta Bożego Narodzenia. To jasne, że będą zupełnie inne niż w poprzednich latach. Niemal na pewno znów zachowamy dystans społeczny, firmy nie będą organizować wielkich imprez świątecznych dla pracowników i klientów. Nie oznacza to natomiast, że powinieneś całkowicie zrezygnować z mile widzianych akcentów promocyjnych, na które Twoi klienci po prostu liczą.

Gadżety z grawerem wykonanym laserowo są świetnym pomysłem na świąteczne upominki dla klientów

Możesz je wysłać pocztą lub przekazać osobiście, oczywiście z zachowaniem reżimu sanitarnego. W ten sposób dasz sygnał osobom mającym wpływ na funkcjonowanie Twojego biznesu, że firma się nie poddaje, pamięta o nich i w pełnej gotowości czeka na koniec tego szalonego czasu.

Wręczając klientom gadżety z grawerem wykonanym laserowo (a więc bardzo trwałym, eleganckim, świetnie pasującym do świątecznego charakteru upominku) możesz mieć pewność, że zapamiętają sobie ten gest, co będzie stanowić dużą korzyść już po pełnym odmrożeniu gospodarki – na co przecież wszyscy czekamy.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry