Data wpisu: 17.02.2022

Ekskluzywne prezenty z grawerunkiem dla klientów: to będzie strzał w dziesiątkę!

Prezenty są obecne w biznesie praktycznie od samych początków przedsiębiorczości. Aby zdobyć sympatię klienta czy kontrahenta, trzeba wkupić się w jego łaski. Ten prosty mechanizm stosują nawet największe marki świata, które przecież nie muszą się szczególnie wysilać, by osiągnąć zadowalające wyniki sprzedaży. Jako przedsiębiorca z pewnością wiesz, że wręczanie drobnych upominków bardzo dobrze wpływa na relacje biznesowe. Jednak w przypadku kontrahentów z segmentu Premium nie może to być byle co. Tutaj najlepiej sprawdzają się ekskluzywne prezenty z grawerunkiem. Przygotowaliśmy kilka inspiracji, które powinieneś wziąć pod uwagę.

Dlaczego z grawerunkiem?

Zacznijmy od wyjaśnienia tej kwestii. Grawerunek to przede wszystkim najlepszy sposób na personalizację prezentu. Spróbuj wczuć się w rolę Twojego klienta. Jest okres przedświąteczny. Klient dostaje mnóstwo paczek z podarunkami. W jednej jest wino, w drugiej kosz słodyczy, w trzeciej znów wino. Niby fajnie, ale czy naprawdę myślisz, że klient za 2-3 dni nadal będzie pamiętać, od kogo i co dostał? To raczej mało prawdopodobne.

Właśnie dlatego warto zdecydować się na grawerowanie prezentów o charakterze biznesowym. Dzięki efektownemu grawerunkowi upominek nabiera indywidualnego charakteru, staje się rozpoznawalny, o wiele lepiej zapada w pamięć. Sam pomyśl: czy pochwaliłbyś się bliskiej osobie otrzymaniem wina w skrzyneczce opatrzonej hasłem: „Dla Jana Kowalskiego: klienta, o którym można tylko pomarzyć.”? Jasne, że tak. Z kolei wino w zwykłej skrzyneczce uleci z Twojej pamięci tak samo szybko, jak zawartość butelki.

Galanteria skórzana

Grawerowanie laserowe ma tę przewagę nad wieloma innymi metodami znakowania, że możemy je zastosować na praktycznie dowolnym materiale, w tym na skórze. Jeśli planujesz wręczyć kluczowym klientom prezenty z kategorii galanterii skórzanej, to koniecznie zadbaj o personalizację.

Świetnym pomysłem będzie chociażby elegancki portfel z wygrawerowaną inspirującą sekwencją po wewnętrznej stronie. Wrażenie na kliencie zrobi też skórzana aktówka czy torba podróżna. Każdy z tych przedmiotów daje nam spore pole do popisu w zakresie znakowania.

Dobry alkohol w pięknej karafce

To nieśmiertelny, bardzo elegancki prezent dla klienta. Nawet jeśli jest on abstynentem, to efektowna karafka sprawi, że taki upominek z pewnością znajdzie się na zaszczytnym miejscu w jego biurze czy w domu. Karafka z pięknym grawerunkiem jest znacznie lepszym rozwiązaniem niż „ordynarna” butelka alkoholu.

Taki prezent nabiera walorów estetycznych i z pewnością na długo zapadnie w pamięć Twojemu klientowi. Mało tego – karafka po opróżnieniu wciąż może być wykorzystywana przez adresata upominku, co znacząco wydłuży jego kontakt z Twoją marką.

Wino w drewnianej skrzynce

Nie musi to być oczywiście wino. Bardzo modne w ostatnim czasie są chociażby miody pitne. Równie ważne, jak zawartość, jest jednak opakowanie, które w przypadku prezentu dla kluczowego kontrahenta ma ogromne znaczenie.

Zadbaj o to, aby klient otrzymał wino/miód pitny/inny alkohol w efektownej skrzyneczce. Oczywiście nie takiej zwykłej, ale pięknie ozdobionej. Tutaj także świetnie sprawdza się grawerowanie laserowe. Dzięki niemu możemy nanieść na drewno dowolny element graficzny, hasło, a nawet dłuższe życzenia. To gwarancja, że prezent zostanie zauważony przez kontrahenta i dobrze przez niego zapamiętany.

Pomysłów może być oczywiście znacznie więcej. Pamiętaj jednak, aby bez względu na to, co ostatecznie wybierzesz, zadbać o personalizację upominku, w czym pomoże Ci właśnie grawerowanie laserowe.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry