Teoretycznie odpowiedź na postawione w tytule pytanie nasuwa się sama, ale w rzeczywistości firmy decydują się na najróżniejsze rozwiązania. Technologia grawerowania laserowego daje nam ogromne możliwości w zakresie ozdobienia gadżetu, niezależnie od tego, z czego został wykonany: z drewna, metalu, tworzywa sztucznego, skóry, szkła etc. Jeśli powoli planujesz najnowszą kampanię promocyjną, której ważnym elementem mają być gadżety reklamowe, to sprawdź, co właściwie warto na nich wygrawerować. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka inspiracji.
Logotyp marki
Najbardziej oczywisty wybór, choć nie jest jedynym. Logotyp marki na obudowie jakiegoś gadżetu reklamowego zawsze dobrze się prezentuje – szczególnie wygrawerowany. Dzięki temu zabiegowi gadżet nabiera wartości marketingowej. Klient od razu utożsamia go z promowaną marką, co może spowodować, że lepiej ją zapamięta. W dodatku grawerunek jest bardzo trwały, stąd nawet po latach użytkowania gadżetu klient wciąż będzie mógł rozpoznać, od kogo go otrzymał.
Sentencja
Ciekawe sentencje są fajnym pomysłem na ozdobienie gadżetu reklamowego. Może to być coś, co kojarzy się z marką i jej działalnością. Przedsiębiorcy bardzo chętnie decydują się na wygrawerowanie zabawnych, optymistycznych sentencji, które wywołują pozytywne emocje – a to dobry wstęp do nawiązania silnej relacji biznesowej z klientem.
Rada
Jeśli Twoja marka ma slogan, to lepiej wybrać go zamiast sentencji. W ten sposób podkreślamy elementy wizerunkowe identyfikujące daną markę, co bardzo korzystnie wpływa na jej rozpoznawalność.
Dane teleadresowe firmy
Jest to o tyle dobry pomysł, że gadżet reklamowy z wygrawerowanymi danymi teleadresowymi firmy zaczyna pełnić funkcję nie tylko wizerunkową, ale też informacyjną. Może więc być atrakcyjnym substytutem wizytówki.
Tutaj znów ujawnia się kluczowa zaleta technologii grawerowania laserowego – naniesiony grawerunek jest tak samo trwały, jak materiał, w którym go wykonano. Oznacza to, że dane będą doskonale widoczne i czytelne do samego końca użytkowania gadżetu, nawet przez wiele lat.
Życzenia
Jeśli zamawiasz gadżety reklamowe, które mają być upominkami np. świątecznymi czy związanymi z obchodami jubileuszu marki, to bardzo dobrym pomysłem będzie wygrawerowanie na nich życzeń dla klientów. Nie musi to być nic długiego czy szczególnie wymyślnego. Ważne, aby klient poczuł się doceniony, co ma świetne przełożenie na utrwalanie jego relacji z marką.
Imię i nazwisko adresata upominku
To dobry pomysł w sytuacji, gdy planujesz rozdawać gadżety reklamowe tylko wybranym i znanym Ci klientom. Imię i nazwisko lub inicjały klienta będą świetnym uzupełnieniem jakiegoś eleganckiego upominku, na przykład wiecznego pióra, galanterii skórzanej, długopisu w metalowej obudowie czy pendrive’u.
Jak widzisz tych propozycji jest całkiem sporo. Rozważ każdą z nich, aby dzięki temu odróżnić swoje firmowe gadżety reklamowe na tle tych rozdawanych przez konkurencję, a przede wszystkim zwiększyć skuteczność gadżetu.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.