Data wpisu: 28.03.2017

Torby reklamowe – jak zwiększyć ich skuteczność promocyjną? 4 ważne zasady

Na naszym blogu opublikowaliśmy już wpis na temat korzyści płynących z zainwestowania w torby reklamowe, które okazują się naprawdę skutecznymi nośnikami elementów identyfikacji wizualnej marki. Trzeba sobie jednak zdawać sprawę, że taka torba nie jest „samograjem” i samo wyprodukowanie kilku czy kilkunastu tysięcy zwykłych foliówek nie załatwi kwestii promocji firmy. Aby torba reklamowa była naprawdę skutecznym narzędziem reklamy, musi spełniać określone zasady. Wymieniamy 4 najważniejsze.

  1. Foliówka to nie jest najlepszy wybór – oczywiście koszt jej wyprodukowania jest najniższy, ale pamiętajmy, że naprawdę niewiele osób decyduje się spacerować po ulicy z foliówką w dłoni. Są to torby jednorazowego użytku, w ostateczności zastępujące worki na śmieci, dlatego nie jest to dobry nośnik elementów identyfikacji marki.
  2. Dobra jakość to podstawa – aby torba reklamowa przyniosła rzeczywiste korzyści wizerunkowe marce, musi być chętnie używana przez klienta. Dlatego wybierając projekt i materiał należy koniecznie postawić na możliwie najwyższą jakość wykonania. Tutaj nie ma na czym oszczędzać, bo kiepska torba szybko wyląduje w koszu, razem z wydanymi na nią pieniędzmi.
  3. Moda – tak, moda rządzi nawet tak prozaicznymi czynnościami jak robienie zakupów. Torba reklamowa powinna w jakiś sposób nawiązywać do obowiązujących trendów. Od kilku lat niezawodnym sposobem jest produkcja toreb ekologicznych, wykonanych z materiałów z recyklingu lub z roślin. Przy okazji można znacznie poprawić wizerunek marki, jako odpowiedzialnej ekologicznie i społecznie.
  4. Odpowiedni nadruk – chodzi nie tylko o jego wysoką jakość, ale także kreatywność. Nikt nie powiedział, że torba reklamowa musi być ozdobiona wyłącznie nazwą i logo firmy. Równie dobrze może to być jakieś ciekawe, zabawne czy intrygujące hasło, które skłoni czytające je osoby do odwiedzenia strony internetowej (zawsze warto podać jej adres). Dobrym pomysłem będzie także umieszczenie na torbie reklamowej jakiejś sympatycznej grafiki, która trafia w gust dzieci. Wówczas można mieć pewność, że rodzice będą bez zastanowienia zabierać torbę ze sobą i w ten sposób bezwiednie promować firmę.

Pomysłowa, świetnie wykonana, trafiająca w gust grupy docelowej torba reklamowa jest bardzo skutecznym gadżetem reklamowym. Praktycznym, trwałym i chętnie przyjmowanym przez klientów. Biorąc jeszcze pod uwagę bardzo niski koszt jej wyprodukowania, mamy do czynienia z gadżetem niemal idealnym.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry