Gadżety reklamowe powszechnie kojarzą się z prezentami wręczanymi klientom i ważnym kontrahentom. Tymczasem firma dbająca o swój wizerunek powinna w nie wyposażyć także swoich pracowników – nie tylko tych mających bezpośredni kontakt z klientami. Jakie gadżety reklamowe dla pracowników wybrać? Dlaczego to takie ważne? Przeczytaj nasz poradnik.
I jest to najważniejszy argument przemawiający za tym, aby wyposażyć swoją załogę w efektowne gadżety, będące jednocześnie nośnikami elementów identyfikacji firmy. Przypomnij sobie swoją pierwszą pracę. Na pewno bardzo się cieszyłeś, gdy szef wręczył Ci długopis firmowy, dał identyfikator czy koszulkę z logo firmy. Twoi pracownicy też się z tego ucieszą.
Na tzw. team building czasami wpływają naprawdę drobiazgi. Pracownicy nie tylko chcą być godnie wynagradzani, ale też mieć poczucie, że firmie na nich zależy. Dobrze dobrane gadżety reklamowe bardzo w tym pomagają. Pozwalają identyfikować się z firmą, a dodatkowo mogą być praktycznymi narzędziami pracy.
Gadżety dla pracowników powinny spełniać 2 funkcje:
Najpopularniejsze gadżety dla pracowników, w które zdecydowanie warto zainwestować, to:
Dobór gadżetów zawsze powinien uwzględniać rolę, jaką pełni w firmie dany pracownik. Oczywistym jest, że osoby pracujące w sprzedaży bezpośredniej czy w dziale obsługi klienta powinny być odpowiednio ubrane, czyli np. nosić elegancką koszulę z wyszytym na kołnierzyku logo marki. Pracownikom biurowym najbardziej potrzebne będą przybory piśmiennicze i nośniki danych. Z kolei pracownicy produkcyjni potrzebują ubrań roboczych.
Choć gadżety reklamowe przeznaczone dla pracowników nie muszą mieć bezpośredniego przełożenia na promocję wizerunku marki, to i tak nie powinno się na nich oszczędzać. Powinny prezentować dobrą jakość i być wytrzymałe – pracownicy potrafią to ocenić, a nie ma nic gorszego niż myślenie w stylu: „Szef znowu na mnie poskąpił”.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.