Salon samochodowy może być bardzo dobrym biznesem, o ile dba o odpowiednie relacje z klientami. W tej branży sprawdza się zasada, że produkt jest ważny, ale ważniejsze jest to, kto go sprzedaje. Potrzebni są więc utalentowani handlowcy oraz szereg elementów budujących atrakcyjny wizerunek dealera. Do tej kategorii zaliczamy również gadżety reklamowe. Warto je rozdawać klientom np. w dniu przekazania kluczyków do nowego samochodu, ponieważ to zwiększa szansę, że klient będzie mieć pozytywne doświadczenia z zakupu i w przyszłości wróci do tego samego salonu po kolejne auto. Gotową listę gadżetów reklamowych idealnych dla salonu samochodowego znajdziesz w naszym artykule.
Breloczek do kluczyków
Najbardziej oczywista propozycja, pomimo tego, że coraz więcej współczesnych aut… nie posiada klasycznych kluczyków, ale kartę. Jeśli jednak w Twoim salonie oferowane są auta z tradycyjnym systemem dostępu, to koniecznie dołączaj do kluczyków breloczek z elementami identyfikacji wizualnej marki. Dzięki temu klient zachowa z nią bezpośredni kontakt aż do momentu rozstania się z samochodem.
Dywaniki samochodowe
Są dołączane do każdego nowego samochodu, ponieważ stanowią jego podstawowe wyposażenie. Miłym gestem ze strony dealera będzie jednak przekazanie klientowi drugiego kompletu dywaników, tym razem uzupełnionych o pięknie przeszycia z logo marki salonu.
Torba na drobiazgi
Przyda się w każdym samochodzie, ponieważ pozwoli utrzymać porządek w wiecznie zagraconym bagażniku. W takiej torbie można przechowywać chociażby gaśnicę, trójkąt, apteczkę czy zapasowe żarówki. Na pewno będzie to mile widziany gratis do auta, który przyczyni się do zbudowania pozytywnego wizerunku marki dealera.
Kubek termiczny
Fajny gadżet zwłaszcza dla kierowców, którzy regularnie jeżdżą w dalekie trasy i nie zawsze mają czas, aby napić się kawy czy herbaty na stacji benzynowej. Taki kubek prezentuje się również bardzo efektownie, może się przydać w sytuacjach prywatnych (np. podczas wakacji), a przy tym daje szerokie pole do popisu w zakresie umieszczenia na nim elementów identyfikacji wizualnej marki salonu samochodowego.
Organizer na fotel
Świetna rzecz dla rodziców, którzy podróżują samochodem z małymi dziećmi. Taki organizer pełni dwojaką funkcję: po pierwsze zabezpiecza fotel kierowcy lub pasażera przed butami pociechy, a po drugie: umożliwia utrzymanie porządku w aucie podczas dłuższej podróży (pomieści kredki, karteczki, drobne zabawki, nawet telefon).
Poduszka do spania
Niezastąpiona podczas dalekiego wyjazdu na wakacje. Skorzysta z niej zarówno dziecko, jak i osoba podróżująca na fotelu pasażera. To miły gest ze strony salonu, natomiast z punktu widzenia skuteczności kampanii marketingowej największą zaletą tego gadżetu jest jego przydatność dla obdarowanego klienta i jego najbliższych.
Rada
Do poduszki warto dorzucić jeszcze firmowy kocyk.
Etui na dokumenty
Na koniec dość oczywista propozycja, czyli właśnie etui na dokumenty. Przekazując dowód rejestracyjny pojazdu nabywcy auta zawsze warto zadbać o to, aby był on zabezpieczony firmowym etui z logo marki motoryzacyjnej oraz nazwą i podstawowymi danymi kontaktowymi dealera. Dzięki temu klient zachowa kontakt z marką salonu w całym okresie użytkowania samochodu.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.