Data wpisu: 12.10.2021

Firmowe gadżety – czy to dobry prezent świąteczny dla pracowników?

Gadżety firmowe jednoznacznie kojarzą się z upominkami przeznaczonymi dla klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych. Z drugiej jednak strony nic nie stoi na przeszkodzie, aby rozdawać je także pracownikom. Świetną okazją do tego są zbliżające się wielkimi krokami święta Bożego Narodzenia. Jeśli już planujesz firmową Wigilię, to koniecznie rozważ podarowanie pracownikom prezentów w postaci gadżetów z logo Twojej marki. Dlaczego warto się na to zdecydować? Kilka argumentów omawiamy w naszym poradniku.

Zacieśnienie relacji z pracownikami

Rozdawanie firmowych gadżetów pracownikom jest elementem strategii employer brandingu, czyli kreowania atrakcyjnej marki pracodawcy. To niedrogi, a bardzo efektywny sposób na to, aby pracownicy zaczęli ciepło myśleć o firmie i nie traktowali jej tylko w kategoriach miejsca do zarabiania pieniędzy. Oczywiście w kontekście świąt warto zadbać o to, aby gadżety prezentowały się bardzo efektownie. Mogą one również stanowić tylko dodatek do bazowego prezentu, np. premii świątecznej.

To nie muszą (i nie powinny) być proste, tanie gadżety reklamowe

Wielu przedsiębiorców utożsamia gadżety reklamowe z drobiazgami w stylu długopisów czy pendrive’ów. Tymczasem można się tutaj pokusić o znacznie większą kreatywność. Gadżetami, które zrobią na pracownikach bardzo dobre wrażenie, mogą być chociażby:

  • eleganckie zestawy przyborów piśmienniczych,
  • wysokiej klasy odzież firmowa,
  • galanteria skórzana,
  • prestiżowe zestawy kawowe,
  • kosze prezentowe,
  • gustownie zapakowane, markowe alkohole.

Opcji jest naprawdę dużo i bez problemu jesteśmy w stanie wskazać takie gadżety firmowe, które pod względem estetyki i wartości będą idealnie korespondować z rangą świątecznego upominku.

Pokazanie pracownikom, że firma o nich myśli

Wyprodukowanie gadżetów firmowych, zwłaszcza na indywidualne zamówienie i personalizowanych, wymaga nieco wysiłku ze strony pracodawcy. Nie są to rzeczy, które można kupić w pierwszym-lepszym sklepie na rogu.

Tym samym wręczając takie prezenty pracownikom z okazji świąt komunikujemy im, że firma dobrze się do tego przygotowała i rzeczywiście chciała sprawić im przyjemność. To musi mieć bezpośrednie przełożenie na dobre relacje wewnątrz firmy oraz zwiększenie lojalności pracowników w stosunku do pracodawcy.

Warto również wspomnieć o pośrednim efekcie marketingowym

Chodzi o to, że pracownicy obdarowani praktycznymi i efektowymi gadżetami mogą się nimi pochwalić swoim znajomym czy po prostu korzystać z nich na co dzień w zupełnie prywatnych okolicznościach, stając się ambasadorami marki przedsiębiorstwa.

Nasz poradnik przekonał Cię do tego, że warto podarować pracownikom gadżety firmowe z okazji zbliżających się świąt? W takim razie pamiętaj o najważniejszym: wchodzimy w gorący okres dla naszej branży, co oznacza, że jest to idealny moment na złożenie zamówienia. Właśnie teraz masz jeszcze szerokie pole do popisu w zakresie wyboru gadżetów np. według indywidualnego projektu.

Skontaktuj się więc z nami, opisz nam wstępnie swoje oczekiwania czy pomysły, a w odpowiedzi otrzymasz indywidualną, niezobowiązującą ofertę.

 


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry