Ekologiczne gadżety reklamowe od kilku lat robią furorę w naszej branży. Nie ma tygodnia, abyśmy nie otrzymali kilku zapytań od przedsiębiorców zainteresowanych inwestycją w takie upominki. Skąd wziął się ten „hype” na ekologiczne gadżety reklamowe? To proste: trendy w tej branży wyznaczają konsumenci, czyli odbiorcy gadżetów. Oni natomiast wyraźnie sygnalizują, że oczekują od marek upominków wpisujących się w modę na bycie eko.
Ekologiczne gadżety to już nie tylko drewniane ołówki czy długopisy z recyklingu. W tej kategorii znajdziemy przeróżne przedmioty, które z jednej strony idealnie odpowiadają na potrzeby środowiska naturalnego, a z drugiej są praktyczne, trwałe i do tego estetycznie wykonane. Kilka ciekawych propozycji wymieniamy poniżej:
Opcji jest znacznie więcej – mnóstwo popularnych, nawet klasycznych gadżetów reklamowych można dziś wykonać w wersji ekologicznej. Dotyczy to nawet ekskluzywnej galanterii, gdzie skórę zastępujemy materiałami skóropodobnymi z recyklingu.
Po co właściwie inwestować w ekologiczne gadżety? Celem jest zdobycie zaufania konsumentów. Oczywiście wiele zależy tutaj od grupy docelowej marki. Jeśli jednak znajdują się w niej ludzie młodzi i w średnim wieku, to wiadomo, że kwestie ekologiczne są dla takich osób bardzo istotne.
Marka, która zauważa potrzeby środowiska i manifestuje fakt, iż nie chce prowadzić działań reklamowych mogących mieć negatywny wpływ na naszą planetę, może łatwiej i skuteczniej zbudować wiarygodny, pozytywny wizerunek.
Ekologiczne gadżety reklamowe i generalnie odwoływanie się do potrzeb środowiska w kampaniach marketingowych, to oczywiście żadne odkrycie. Ten schemat w swoich działach promocyjnych od dawna wykorzystują największe marki świata – odnoszą z tego tytułu wymierne profity wizerunkowe, dlatego warto pójść za ich przykładem.
Konsumenci dużo chętniej utożsamiają się z markami wrażliwymi na zmiany klimatu, problem zanieczyszczenia naszej planety i fatalnej jakości powietrza. Inwestując w ekologiczne gadżety reklamowe można jednoznacznie i czytelnie podkreślić cenione przez współczesnych konsumentów wartości marki, zyskując na tym wizerunkowo, a w efekcie także sprzedażowo.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.