Data wpisu: 09.08.2021

Czym się kierować wybierając torby reklamowe dla sklepu?

Trudno jest sobie wyobrazić funkcjonowanie jakiegokolwiek sklepu stacjonarnego bez toreb reklamowych. Pełnią one dwojaką funkcję. Z jednej strony pozwalają zapakować w nie zakupy, dzięki czemu klient może je wygodnie zanieść do samochodu czy prosto do domu. Z drugiej natomiast stanowią nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki sklepu – głównie logo. Wybierając torby reklamowe dla swojego sklepu warto się kierować kilkoma podstawowymi kryteriami, które omawiamy w naszym poradniku.

Wymiary toreb reklamowych

Na pewno dobrze będzie zacząć od zastanowienia się, jakie torby są Ci właściwie potrzebne. To zależy od asortymentu sklepu. Przykładowo: jeśli sprzedajesz biżuterię, to odpowiednim wyborem będą torby reklamowe w małym rozmiarze – gustowne, eleganckie, bez problemu mieszczące wszystkie oferowane produkty. Znacznie większe torby będą natomiast potrzebne w sklepie obuwniczym czy z odzieżą sportową.

Rada

Zawsze miej na stanie co najmniej dwa rozmiary toreb – małe i duże, dzięki czemu będzie można bez problemu dopasować odpowiednią torbę do konkretnego produktu.

Materiał, z jakiego wykonano torby

Tutaj sprawa wydaje się być bardzo prosta. Obecnie nie ma lepszego rozwiązania, niż oferowanie klientom toreb papierowych. Do ich najważniejszych zalet zaliczymy:

  • estetyczny design,
  • ekologiczny charakter,
  • uniwersalność (klienci mogą z nich korzystać także do pakowania zakupów spożywczych),
  • bardzo dobrze prezentują elementy identyfikacji wizualnej marki.

Wybierając torby papierowe zwróć uwagę na jakość użytego papieru, a konkretnie na jego gramaturę. Najlepiej sprawdzają się tutaj torby o gsm 80 lub 90, które zostały wykonane z papieru typu kraft.

Jakość produkcji

Dobrym pomysłem z pewnością będzie przetestowanie producenta toreb papierowych, czyli zamówienie próbek jego produktów. Oceń, czy torby są wykonane precyzyjnie, czy mają mocne dno, czy uchwyty są dobrze przymocowane i solidne, czy taką torbę wygodnie się nosi, czy nie rwie się w rękach etc.

Pamiętaj, że jakość torby może mieć bezpośrednie przełożenie na odbiór Twojej marki przez klientów, dlatego tutaj nie ma pola do szukania przesadnych oszczędności.

Atrakcyjność nadruku

Nadruk decyduje o tym, jak postrzegana jest torba, a przez to także marka sklepu. Koniecznie trzeba zadbać o to, aby elementy graficzne umieszczone na papierze były doskonale widoczne, czytelne i atrakcyjne dla klientów. Sam nadruk, jak i projekt graficzny, muszą też zostać dopasowane do kreowanego wizerunku marki sklepu. Przykładowo: jeśli celujesz w klienta z wyższej półki, to dobrym rozwiązaniem będzie zamówienie toreb laminowanych folią matową, błyszczącą, lakierowanych czy znakowanych metodą hot stampingu, czyli złocenia na gorąco.

 

 

 

 


Autor wpisu:
Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Przewiń do góry