Trudno jest sobie wyobrazić funkcjonowanie jakiegokolwiek sklepu stacjonarnego bez toreb reklamowych. Pełnią one dwojaką funkcję. Z jednej strony pozwalają zapakować w nie zakupy, dzięki czemu klient może je wygodnie zanieść do samochodu czy prosto do domu. Z drugiej natomiast stanowią nośnik elementów identyfikacji wizualnej marki sklepu – głównie logo. Wybierając torby reklamowe dla swojego sklepu warto się kierować kilkoma podstawowymi kryteriami, które omawiamy w naszym poradniku.
Wymiary toreb reklamowych
Na pewno dobrze będzie zacząć od zastanowienia się, jakie torby są Ci właściwie potrzebne. To zależy od asortymentu sklepu. Przykładowo: jeśli sprzedajesz biżuterię, to odpowiednim wyborem będą torby reklamowe w małym rozmiarze – gustowne, eleganckie, bez problemu mieszczące wszystkie oferowane produkty. Znacznie większe torby będą natomiast potrzebne w sklepie obuwniczym czy z odzieżą sportową.
Rada
Zawsze miej na stanie co najmniej dwa rozmiary toreb – małe i duże, dzięki czemu będzie można bez problemu dopasować odpowiednią torbę do konkretnego produktu.
Materiał, z jakiego wykonano torby
Tutaj sprawa wydaje się być bardzo prosta. Obecnie nie ma lepszego rozwiązania, niż oferowanie klientom toreb papierowych. Do ich najważniejszych zalet zaliczymy:
Wybierając torby papierowe zwróć uwagę na jakość użytego papieru, a konkretnie na jego gramaturę. Najlepiej sprawdzają się tutaj torby o gsm 80 lub 90, które zostały wykonane z papieru typu kraft.
Jakość produkcji
Dobrym pomysłem z pewnością będzie przetestowanie producenta toreb papierowych, czyli zamówienie próbek jego produktów. Oceń, czy torby są wykonane precyzyjnie, czy mają mocne dno, czy uchwyty są dobrze przymocowane i solidne, czy taką torbę wygodnie się nosi, czy nie rwie się w rękach etc.
Pamiętaj, że jakość torby może mieć bezpośrednie przełożenie na odbiór Twojej marki przez klientów, dlatego tutaj nie ma pola do szukania przesadnych oszczędności.
Atrakcyjność nadruku
Nadruk decyduje o tym, jak postrzegana jest torba, a przez to także marka sklepu. Koniecznie trzeba zadbać o to, aby elementy graficzne umieszczone na papierze były doskonale widoczne, czytelne i atrakcyjne dla klientów. Sam nadruk, jak i projekt graficzny, muszą też zostać dopasowane do kreowanego wizerunku marki sklepu. Przykładowo: jeśli celujesz w klienta z wyższej półki, to dobrym rozwiązaniem będzie zamówienie toreb laminowanych folią matową, błyszczącą, lakierowanych czy znakowanych metodą hot stampingu, czyli złocenia na gorąco.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.