Data wpisu: 09.11.2017

Czas na kalendarze! Podpowiadamy wybór jednego z najpopularniejszych gadżetów reklamowych

Kalendarze to bardzo specyficzne gadżety reklamowe. Nie ze względu na swoją oryginalność, ale na ściśle określony czas, w jakim można je wręczać klientom. Są to gadżety o niebezpiecznie krótkim terminie przydatności. Podarowanie kalendarza w lutym jest biznesowym faux-pax. Tak naprawdę masz do dyspozycji tylko grudzień i jeszcze kawałek stycznia. Pytanie brzmi: jaki rodzaj kalendarzy warto podarować klientom? Nasz wpis pomoże Ci podjąć decyzję.

Kalendarz ścienny

Tutaj do wyboru masz trzy rozwiązania:

  • Kalendarz jednodzielny – to niedrogi i całkiem estetyczny gadżet, który daje spore pole do popisu w zakresie zadrukowania dostępnej powierzchni plecków. Kalendarze jednodzielne są dziś dość rzadko spotykane, dlatego wybierając je możesz się wyróżnić.
  • Kalendarz trójdzielny – zdecydowanie najpopularniejszy model. Takie kalendarze są praktyczne dla klientów, ponieważ ma się przed oczami nie tylko bieżący miesiąc, ale też poprzedni i kolejny. Zaletą tego kalendarza jest wysoka estetyka. Firma zamawiająca gadżet ma też sporo miejsca do zadrukowania, co podnosi wartość reklamową gadżetu.
  • Kalendarz listwowany – dość rzadko spotykany w biurach, ponieważ bardziej przypomina plakat niż kalendarz. Z punktu widzenia zamawiającej go firmy zaletą jest olbrzymia powierzchnia do zadrukowania. Można więc pokusić się o stworzenie jakiejś kreatywnej grafiki, która będzie przyciągać wzrok pracowników obdarowanej firmy. Pamiętaj jednak, że nie wszyscy chcą mieć tak narzucający się kalendarz na ścianie – nie polecamy tego rozwiązania do biura, ale np. do sklepu czy warsztatu motoryzacyjnego jak najbardziej!

Kalendarz biurkowy

W tej kategorii najpopularniejszym rozwiązaniem jest kalendarz piramidkowy, który zajmuje niewiele miejsca, jest bardzo estetyczny i praktyczny w codziennym użytkowaniu. Klienci bardzo lubią te kalendarze – obserwujemy nawet większą sympatię do modeli biurkowych niż do ściennych. Pewnie wynika to z faktu, że taki kalendarz można ustawić w dowolnym miejscu i zawsze je później zmienić, bez robienia dziur w ścianie.

Rada

Najbardziej eleganckie są kalendarze piramidkowe w wersji z kartkami zamocowanymi do spirali lub doklejanymi. Dostępne są również modele z miesiącami nadrukowanymi na plecki, ale bywają one mało czytelne i nie prezentują się tak efektownie.

Dość ciekawą, a często pomijaną propozycją, jest biuwar, czyli kalendarz łączący w sobie zalety brulionu. Kładzie się go na biurku – może wówczas służyć za podstawkę pod klawiaturę czy myszkę, notatnik, brudnopis, a nawet gadżet relaksacyjny (nic tak nie uwalnia stresu, jak bazgranie długopisem po kartce).

Zaletą biuwara jest także to, że oferuje on spore możliwości w zakresie umieszczenia na nim elementów reklamujących przedsiębiorstwo. Jest to gadżet praktyczny, efektowny, a dla wielu firm będzie też dość zaskakujący – warto wziąć go pod uwagę!

Kalendarz książkowy

Nazywany też organizerem czy kalendarzem biznesowym. To wciąż bardzo popularny gadżet, który robi pozytywne wrażenie na obdarowanym kliencie. Ma również bardziej personalny charakter, ponieważ służy wyłącznie jednej osobie. Jego mocne strony to elegancki wygląd i praktyczność. Nie bez znaczenia jest także to, że klient niemal na pewno będzie stale korzystać z tego gadżetu, co działa na korzyść promowanej marki.

Na marginesie wspomnijmy jeszcze o kalendarzach listkowych, które świetnie sprawdzają się podczas targów i imprez dla klientów.

Wybór konkretnej formy kalendarza uzależnij od tego, komu zamierzasz wręczyć gadżet. Jeśli odbiorcą jest firma (a nie np. jej właściciel), to postaw na kalendarze ścienne. W przypadku osobistego kontaktu z klientem, lepszym wyborem będzie kalendarz książkowy lub biurkowy.


Autor wpisu:
Soluma Prestige, Maciej Chabowski

Bezpłatna konsultacja

Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.

Katalog gadżetówSkontaktuj się z nami

Stosujemy pliki cookies. Jeśli nie blokujesz tych plików (samodzielnie przez ustawienia przeglądarki), to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Zobacz politykę cookies.
Przewiń do góry