Targi mieszkaniowe, czasami nazywane targami budownictwa mieszkaniowego, są świetną okazją dla deweloperów, firm remontowych i projektantów do zaprezentowania się tysiącom potencjalnych klientów. Polski rynek mieszkaniowy od lat przeżywa boom. Kupujemy coraz więcej mieszkań, a ponadto chcemy mieszkać w coraz lepszych warunkach, dlatego zwracamy uwagę na detale wykończeniowe i ogólny design. Jeśli Twoja firma właśnie szykuje się do udziału w targach mieszkaniowych, nie przepuść okazji, aby dać się zapamiętać klientom. Pomogą Ci w tym przydatne gadżety reklamowe.
To świetny gadżet, który na pewno będzie się cieszyć sporym powodzeniem wśród osób odwiedzających targi. Bezpośrednio przełoży się to na zainteresowanie Twoją ofertą. Kalkulator przyda się do szybkiego wykonywania obliczeń (np. sprawdzenia, czy oferta dewelopera jest w zasięgu budżetu oglądających). Jest to urządzenie niedrogie, ale sprawia wrażenie wartościowego, dlatego inwestując w taki gadżet, na pewno trafisz w dziesiątkę!
Kolejny z tych przedmiotów, które bardzo przydadzą się podczas targów mieszkaniowych, ale zwiedzający rzadko pamiętają, by zabrać je z domu. Miara ma tę zaletę, że można na niej łatwo umieścić znak firmowy i tym samym zagwarantować sobie, że marka będzie towarzyszyć klientom także długo po opuszczeniu terenu targów. Miary nikt nie wyrzuci lekką ręką do kosza.
„Marek, masz długopis i jakąś kartkę?” – takie rozmowy słychać podczas każdych targów mieszkaniowych. Zwiedzający chcą sobie zanotować szczegóły oferty, naszkicować wygląd mieszkania, zapisać nazwy firm, których oferty ich zainteresowały. Notatnik z ołówkiem lub długopisem będzie więc bardzo rozchwytywanym gadżetem. Te przedmioty także można bardzo łatwo oznaczyć logiem firmy i danymi kontaktowymi.
Gadżet symboliczny, bo przecież kojarzy się z kluczami do własnego mieszkania. Kto wie, może obdarowani klienci przyczepią Twój brelok do swojego pęku kluczy? Takie drobiazgi bardzo dobrze sprawdzają się podczas targów, bo można je rozdawać masowo, bez obaw o nadszarpnięcie budżetu firmy.
Jeśli podczas targów zamierzasz rozdawać klientom np. próbniki kolorów, tynków ozdobnych czy materiałów tapicerskich, to zadbaj o odpowiednią prezentację takiego upominku. Próbniki należy umieścić w efektownych torbach reklamowych, do środka wrzucając też ofertę zamkniętą w teczce firmowej. Nie zaszkodzi dodać do tego jakiś drobiazg, np. wspomniany już brelok czy notatnik.
Biorąc udział w targach mieszkaniowych miej świadomość olbrzymiej konkurencji – takie imprezy zawsze cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem wystawców. Warto więc w porę zadbać o to, by się jakoś wyróżnić. Gadżety reklamowe na pewno Ci w tym pomogą.
Nasi doradcy czekają na Twoje pytania. Pomożemy Ci dobrać produkty do Twoich potrzeb.